pühapäev, 24. märts 2013

Algus

Tere


Blogimine on minu jaoks uus aga kuskilt tuleb alustada. Vabandan juba ette ära oma oskamatuse aga eks iga algus on konarlik.
Arvestades seda, kui palju on erinevaid blogisid (eriti toitumisalaseid), siis võib tunduda see järjekordse katsetusena kuidagi aega sisustada. Nii see aga minu jaoks pole.
Olen toitumise kohta uurinud ja katsetanud paljusid nippe ka enda peal ning seda nüüdseks juba üle kolme aasta. Proovinud erinevaid dieete, kuid enamasti on need lõppenud sellega, et lihtsam on olnud süüa seda, mis kätte juhtub.
Tulemusi minu ja ka mõnegi mu sõbra puhul on siiani andnud ainult üks, mida paljud teavad LCHF dieedi all. Mina ei nimetaks seda dieediks vaid õigeks toitmuseks ja üheks osaks elustiilist. LCHF tõhusus seisneb selles, et tuleb vähendada süsivesikute hulka toidus ning asendada need kasulike rasvadega :) Selle tulemusena kaotate kehakaalu, kuid samas saate nautida toitu ilma, et oleks vaja kogu aeg kaloreid lugeda.
Kui esimeseks põhjuseks ongi antud toitumise tutvustamine kõigile huvilistele, siis teine põhjus on see, et kõik oleks leitav ühest kohast ilma, et tuleks vaeva näha tõlkimise ja retseptide kohandamisega. Kõik retseptid, mis ma antud blogis üles panen olen ise läbi proovinud ning kohandanud, et meie tingimustes oleks võimalik neid valmistada.

Olge julged ja tehke proovi! Loodan, et nii mõnigi leiab siit abi ja inspiratsiooni, et enda elu mõnusamaks muuta läbi hea ja tervisliku toidu.

Päikselist päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.